Archiwum
KULINARNE BLOGI
Moje wzory - my designs - free patterns
Pomysły
Szydełkowe pomysły
RSS
czwartek, 28 grudnia 2017
Szczęśliwego Nowego Roku

środa, 27 grudnia 2017
Robótkowe zakończenie roku

W tym roku zrobiłam jeszcze takie robótki, których nie pokazałam na blogu:

A ta robótka czeka od sierpnia na dokończenie:

niedziela, 24 grudnia 2017
Dziś Wigilia Bożego Narodzenia

Czekamy na spotkanie rodzinne, kolację wigilijną i Mikołaja z workiem prezentów. Dom udekorowany, stół prawie zastawiony, potrawy są gotowe żeby "wjechać" na stół. Jeszcze chwileczka, jeszcze momencik...

Wesołych Świąt!

niedziela, 17 grudnia 2017
Boże Narodzenie

środa, 06 grudnia 2017
Mikołajki

Upominki, upominki dostają dzisiaj chłopcy i dziewczynki,

bo to przecież mikołajki - miły wstęp do świątecznej bajki.

Mój upominek dla chętnych - schematy świątecznych haftów.

Kolory mulin trzeba dobrać według własnego upodobania (nie podałam numeracji mulin)

Dzieciaczki na haftach są różnej wielkości (na każdym wzorze jest inna wysokość dzieci).

Większy schemat - KLIKNIJ TUTAJ

Większy schemat - KLIKNIJ TUTAJ

Miłego wyszywania.

I jeszcze najmniejsze świąteczne elfiki - pomocnicy świętego Mikołaja:

niedziela, 03 grudnia 2017
Kruche orzeszki

Smaczne i kruche orzeszki, które bez wypełnienia kremem można przetrzymać 2 - 3 tygodnie w zamkniętej blaszanej puszce:

Z podanego przepisu wychodzi 200 połówek orzeszków. Korzystając z elektrycznej maszynki do wypieków sprawa jest bardzo prosta. Poradziła sobie z tym zadaniem moja dziesięcioletnia pomocnica. Wypiekanie orzeszków zajęło jej około 40 minut.

Przepisy na orzeszki i krem do orzeszków znalezione w internecie:

KLIKNIJ TUTAJ

KLIKNIJ TUTAJ

KLIKNIJ TUTAJ

KLIKNIJ TUTAJ

KLIKNIJ TUTAJ

sobota, 02 grudnia 2017
Placek ze śliwkami

Placek ze śliwkami - prosty, łatwy, zwyczajny jednak bardzo, bardzo smaczny:

Czas na otulenie

Nadszedł czas na porządne otulenie szyi w czasie pobytu na ulicy.

Szal otulacz został zrobiony prawie w całości dość dawno temu i leżał, leżał, leżał.

Teraz go dokończyłam i jest gotowy do użytku.