KULINARNE BLOGI
środa, 06 grudnia 2017
Mikołajki

Upominki, upominki dostają dzisiaj chłopcy i dziewczynki,

bo to przecież mikołajki - miły wstęp do świątecznej bajki.

Mój upominek dla chętnych - schematy świątecznych haftów.

Kolory mulin trzeba dobrać według własnego upodobania (nie podałam numeracji mulin)

Dzieciaczki na haftach są różnej wielkości (na każdym wzorze jest inna wysokość dzieci).

Większy schemat - KLIKNIJ TUTAJ

Większy schemat - KLIKNIJ TUTAJ

Miłego wyszywania.

niedziela, 03 grudnia 2017
Kruche orzeszki

Smaczne i kruche orzeszki, które bez wypełnienia kremem można przetrzymać 2 - 3 tygodnie w zamkniętej blaszanej puszce:

Z podanego przepisu wychodzi 200 połówek orzeszków. Korzystając z elektrycznej maszynki do wypieków sprawa jest bardzo prosta. Poradziła sobie z tym zadaniem moja dziesięcioletnia pomocnica. Wypiekanie orzeszków zajęło jej około 40 minut.

Przepisy na orzeszki i krem do orzeszków znalezione w internecie:

KLIKNIJ TUTAJ

KLIKNIJ TUTAJ

KLIKNIJ TUTAJ

KLIKNIJ TUTAJ

KLIKNIJ TUTAJ

sobota, 02 grudnia 2017
Placek ze śliwkami

Placek ze śliwkami - prosty, łatwy, zwyczajny jednak bardzo, bardzo smaczny:

Czas na otulenie

Nadszedł czas na porządne otulenie szyi w czasie pobytu na ulicy.

Szal otulacz został zrobiony prawie w całości dość dawno temu i leżał, leżał, leżał.

Teraz go dokończyłam i jest gotowy do użytku.