tricoteuse Polska Polska Poland stitchingheart ptaszek gyhw7QUr87suOyWPwB insekten-0042.gif von 123gif.de myszka drutki
Pogoda Warszawa z serwisu
Nie biorę udziału w zabawach blogowych. Nie sprzedaję, nie wykonuję na zamówienie haftów, dzianin. Dzielę się własnymi wzorami, schematami, które są tu umieszczone.
Blog > Komentarze do wpisu
Szydełkowy wzór na kocyk

Pokombinowałam ze wzorkiem szydełkowym znalezionym kiedyś w internecie. Zabrałam z raportu jedno oczko łańcuszka i jeden słupek. Zrobiłam kilka kolorowych próbek i zdecydowałam, że najbardziej podoba mi się osiem kolorów włóczki zmienianych co rządek. Szydełkuje się łatwo i szybko. Cierpliwości potrzeba do chowania końcówek włóczek, których jest mnóstwo. 

Na drugim zdjęciu jest przyszły kolorowy Zośkowy kocyk.

A na trzecim - schemat wzoru do wykorzystania przez chętnych.

Oryginalny wzór znaleziony w internecie:

Niżej jeszcze jedna moja modyfikacja tego wzoru (zabrałam jeden słupek w każdej grupie słupków).

wtorek, 06 stycznia 2015, xhaftx

Polecane wpisy

  • Trzy kolorowe ryby

    Mam już trzy kolorowe rybki, które niedługo będą ozdobą torby na zakupy dla mojej mamy. Teraz trzeba tylko znaleźć odpowiednią tkaninę na torbę i przysiąść do m

  • Dwie kolorowe ryby

    Dwie kolorowe ryby popłynęły za koleżankami do Kołobrzegu. Do tej podróży szykują się jeszcze trzy rybki. Niedługo będą gotowe.

  • Poduszki z rybkami

    Moje rybki są już na powłoczkach o wymiarach 50 cm x 50 cm. Dopiero teraz są gotowe do podróży nad morze. Opakowane nimi poduszki wprowadzą kolory na jednej z k

Komentarze
2015/01/06 17:53:23
Bardzo fajnie dobrane kolorki w kocyku Zosi- też bym chciała mieć taki kocyk.Słabo czytam schematy więc czy można prosić o opis słowny......-może spróbuję podziergać?
A przy okazji muszę pochwalić uroczego kotka w malowance wnusi z poprzedniego posta.Pozdrawiam serdecznie
-
2015/01/06 20:24:37
Na schemacie wszystko jest doskonale widoczne.
-
2015/01/12 14:56:25
Super te wzorki na szydełko ale od pewnego czasu choruję na wzorki na chustę tez na szydełko, które były kiedyś na Pani blogu. Nie mogę ich znaleźć. Gdyby mogła Pani podpowiedzieć jak ich szukać. Wzory układające się jakby w wachlarze. Dziękuję.
-
2015/01/12 16:26:34
Link jest na bocznej lewej szpalcie bloga w dziale "Pomysły"
haft.blox.pl/2014/03/Beda-chusty-szydelkowe.html
Właśnie teraz robię taką chustę.