Zakładki do książek

Życie toczy się według własnych zasad i praw.

Zamknęłam jeden jego rozdział, zaczęłam kolejny.

Po bardzo trudnych dniach wyciszam się czytając książki.

Zrobiłam sobie nawet dwie nowe zakładki.

czwartek, 19 września 2013, xhaftx

Polecane wpisy

  • Przerwa w nadawaniu

    Ogłaszam długi urlop blogowy.

  • Dzień Matki - prezent dla mamy

    Wczoraj z okazji Dnia Matki moja mama dostała ode mnie taki prezent: Włóczka - mieszanka jedwabiu z wełną merino, druty nr 2,75

  • Chusta

    Duża chusta została wydziergana w Warszawie, Kołobrzegu i w pociągu. Wygląda tak:

Komentarze
2013/09/19 07:31:52
Śliczne zakładki:) A ja za zakładki używam to, co mi wpadnie w rękę, zamiast w końcu przysiąść i zrobić. Muszę się zmobilizować. Pozdrawiam:) Agnieszka.
-
2013/09/19 07:33:38
Ja też wyciszam się czytając książki.Tylko,że nie mam takich pięknych zakładek...
-
2013/09/19 07:44:37
No to do roboty moje panie, zróbcie sobie zakładki. Pozdrawiam.
-
2013/09/19 08:34:27
Głębokie wyrazy współczucia.

-
2013/09/19 09:31:25
Witaj.
Ja także posyłam jak najcieplejsze słowa,i zyczenia aby Bóg ,czas i przyjaciele jak najszybciej Ci pomogli.
Dzięki z to co robisz,bardzo wiele się od ciebie nauczyłam i wiem ,że jeszcze nauczę.
Ania
-
2013/09/19 11:53:19
Jak ja dobrze Cie rozumiem,15 sierpnia stracilam meza, ale zycie toczy sie dalej i trzeba nauczyc sie zyc samotnie.
Pozdrawiam serdecznie
Ewa
-
2013/09/19 17:30:50
Moja droga to bardzo boli ale na szczescie masz jeszcze mamusie i dbaj o nia jak mozesz. Ja stracilam moja w marcu ubieglego roku i jestem sama jak kolek bo rodzina nie tylko mi nie pomogla ale jeszcze dolozyla bolu.Zycze Ci wszystkiego dobrego, dzieki za blog Ola
-
2013/09/19 17:35:32
_________________________________________
CIEPŁE / SYMPATYCZNE: INTELIGENTNE! *****

_________________________________________
-
2013/09/19 19:31:01
Dziękuję za dobre słowa.
-
2013/09/19 19:47:30
zakładki perfekcyjne! Pozdrawiam i spokoju duszy życzę
-
2013/09/21 12:13:19
Witaj!
Wyrazy współczucia. Kochana zakładki są prześliczne, sama próbuję jakieś wyhaftować, ale mam pytanie: czym usztywniasz swoje zakładki bo ja nie mam pojęcia jak to zrobić i czy można coś takiego kupić?
Pozdrawiam!! Dużo zdrówka życzę!!
-
2013/09/21 13:28:22
Dziękuję.

Na zdjęciach z maszyną do szycia widać, że po uszyciu zakładki (z trzech stron) przewlekam ją na prawą stronę (prasuję) i potem wsuwam mniejszy plastikowy prostokąt jako usztywnienie. Wykorzystuję do tego okładki ze starych segregatorów, teczek ofertowych (te bardzo sztywne). Potem na prawej stronie zawijam dolny brzeg, przeszywam na maszynie. Tak zrobione zakładki piorę ręcznie, suszę i lekko wilgotne prasuję ledwo dotykając żelazkiem (nie dociskam bo plastik w środku by się skurczył).
-
2013/09/22 23:53:27
Jak ja lubię te Twoje wzory!!! Zakładki śliczne
Pozdrawiam
-
2013/09/23 07:34:41
Bardzo mi miło z tego powodu. Pozdrawiam.