tricoteuse Polska Polska Poland stitchingheart ptaszek gyhw7QUr87suOyWPwB insekten-0042.gif von 123gif.de myszka drutki
Pogoda Warszawa z serwisu
Nie biorę udziału w zabawach blogowych. Nie sprzedaję, nie wykonuję na zamówienie haftów, dzianin. Dzielę się własnymi wzorami, schematami, które są tu umieszczone.
Blog > Komentarze do wpisu
Zakładki do książek

Życie toczy się według własnych zasad i praw.

Zamknęłam jeden jego rozdział, zaczęłam kolejny.

Po bardzo trudnych dniach wyciszam się czytając książki.

Zrobiłam sobie nawet dwie nowe zakładki.

czwartek, 19 września 2013, xhaftx

Polecane wpisy

  • Biały szal

    Cienki biały szal dziergał się bardzo długo. Były przerwy i powroty do drutów. Wreszcie został skończony, uprany i zblokowany. Wygląda tak:

  • Trzy kolorowe ryby

    Mam już trzy kolorowe rybki, które niedługo będą ozdobą torby na zakupy dla mojej mamy. Teraz trzeba tylko znaleźć odpowiednią tkaninę na torbę i przysiąść do m

  • Dwie kolorowe ryby

    Dwie kolorowe ryby popłynęły za koleżankami do Kołobrzegu. Do tej podróży szykują się jeszcze trzy rybki. Niedługo będą gotowe.

Komentarze
2013/09/19 07:31:52
Śliczne zakładki:) A ja za zakładki używam to, co mi wpadnie w rękę, zamiast w końcu przysiąść i zrobić. Muszę się zmobilizować. Pozdrawiam:) Agnieszka.
-
2013/09/19 07:33:38
Ja też wyciszam się czytając książki.Tylko,że nie mam takich pięknych zakładek...
-
2013/09/19 07:44:37
No to do roboty moje panie, zróbcie sobie zakładki. Pozdrawiam.
-
2013/09/19 08:34:27
Głębokie wyrazy współczucia.

-
2013/09/19 09:31:25
Witaj.
Ja także posyłam jak najcieplejsze słowa,i zyczenia aby Bóg ,czas i przyjaciele jak najszybciej Ci pomogli.
Dzięki z to co robisz,bardzo wiele się od ciebie nauczyłam i wiem ,że jeszcze nauczę.
Ania
-
2013/09/19 11:53:19
Jak ja dobrze Cie rozumiem,15 sierpnia stracilam meza, ale zycie toczy sie dalej i trzeba nauczyc sie zyc samotnie.
Pozdrawiam serdecznie
Ewa
-
2013/09/19 17:30:50
Moja droga to bardzo boli ale na szczescie masz jeszcze mamusie i dbaj o nia jak mozesz. Ja stracilam moja w marcu ubieglego roku i jestem sama jak kolek bo rodzina nie tylko mi nie pomogla ale jeszcze dolozyla bolu.Zycze Ci wszystkiego dobrego, dzieki za blog Ola
-
2013/09/19 17:35:32
_________________________________________
CIEPŁE / SYMPATYCZNE: INTELIGENTNE! *****

_________________________________________
-
2013/09/19 19:31:01
Dziękuję za dobre słowa.
-
2013/09/19 19:47:30
zakładki perfekcyjne! Pozdrawiam i spokoju duszy życzę
-
2013/09/21 12:13:19
Witaj!
Wyrazy współczucia. Kochana zakładki są prześliczne, sama próbuję jakieś wyhaftować, ale mam pytanie: czym usztywniasz swoje zakładki bo ja nie mam pojęcia jak to zrobić i czy można coś takiego kupić?
Pozdrawiam!! Dużo zdrówka życzę!!
-
2013/09/21 13:28:22
Dziękuję.

Na zdjęciach z maszyną do szycia widać, że po uszyciu zakładki (z trzech stron) przewlekam ją na prawą stronę (prasuję) i potem wsuwam mniejszy plastikowy prostokąt jako usztywnienie. Wykorzystuję do tego okładki ze starych segregatorów, teczek ofertowych (te bardzo sztywne). Potem na prawej stronie zawijam dolny brzeg, przeszywam na maszynie. Tak zrobione zakładki piorę ręcznie, suszę i lekko wilgotne prasuję ledwo dotykając żelazkiem (nie dociskam bo plastik w środku by się skurczył).
-
2013/09/22 23:53:27
Jak ja lubię te Twoje wzory!!! Zakładki śliczne
Pozdrawiam
-
2013/09/23 07:34:41
Bardzo mi miło z tego powodu. Pozdrawiam.