tricoteuse Polska Polska Poland stitchingheart ptaszek gyhw7QUr87suOyWPwB insekten-0042.gif von 123gif.de myszka drutki
Pogoda Warszawa z serwisu
Nie biorę udziału w zabawach blogowych. Nie sprzedaję, nie wykonuję na zamówienie haftów, dzianin. Dzielę się własnymi wzorami, schematami, które są tu umieszczone.
Blog > Komentarze do wpisu
Zakładka

Wyjęłam z szuflady dawno zapomniany haft, który opracowałam i wykorzystałam go jako ozdobę zakładki do książki.

z1

 z2

moj wzor

poniedziałek, 26 października 2009, xhaftx

Polecane wpisy

  • Biały szal

    Cienki biały szal dziergał się bardzo długo. Były przerwy i powroty do drutów. Wreszcie został skończony, uprany i zblokowany. Wygląda tak:

  • Trzy kolorowe ryby

    Mam już trzy kolorowe rybki, które niedługo będą ozdobą torby na zakupy dla mojej mamy. Teraz trzeba tylko znaleźć odpowiednią tkaninę na torbę i przysiąść do m

  • Dwie kolorowe ryby

    Dwie kolorowe ryby popłynęły za koleżankami do Kołobrzegu. Do tej podróży szykują się jeszcze trzy rybki. Niedługo będą gotowe.

Komentarze
2010/01/18 23:40:16
Podziwiam Twoje zdolnosci i dziekuje ze chcesz sie nimi dzielic nimi:) Mialabym ochote zrobic te zakladkie ale nie wiem jak sie robi ten fragment z dziurka Czy moglabys mi powiedziec jak sie to robi albo jak on sie nazywa to moze poszukam w internecie
Z gory dziekuje
Madzia
-
2010/01/19 00:12:45
Wbijam nitkę od spodu i na przykład z górnego prawego rogu, potem wbijam w środek od wierzchu (od prawej strony robótki), igła jest teraz pod tamborkiem, wbijam ją od spodu o jedno oczko niżej niż pierwsz wkłucie (zupełnie tak jak idą wskazówki zegara, czyli jestem w prawym górnym rogu ale o oczko niżej), nitkę przeciągam (jest z igłą na prawej stronie robótki) i wkłuwam znowu w środek, teraz nitka jest na lewej stronie robótki, wędruje jak wskazówka zegara na prawo i wbiam igłę od spodu oczko niżej niż poprzednie wkłucie od spodu, węduje do dzirki na środku i tak cały czas dookoła. Każdą tę niby gwiazdkę z dziurką robię w tej samej kolejności włuć igły. Wtedy powstaną owe dziurki.
-
2011/01/06 20:23:00
Piękna ta zakładka. Pozwoliłam sobie wykorzystać ten wzór i zrobić taką samą.. mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu :) Pozdrawiam ciepło!