Zakładka z choinką

Zbliżające się Boże Narodzenie jest okazją do przygotowania własnoręcznie zrobionych prezentów dla najbliższych osób. Należy pomyśleć o tym wcześniej, bo potrzeba sporo czasu na wykonanie niespodzianek. Dla wielbicielki książek wszelkiego rodzaju zrobiłam świąteczną zakładkę z haftem mojego projektu. Haft jest wyszyty na aidzie 18 dwoma pasemkami muliny (krzyżyki i backstitch). Udostępniam swój schemat, może ktoś zechce z niego skorzystać. Miłego wyszywania!

http://haft.blox.pl/resource/BN.pdf

z1

 z2

piątek, 30 października 2009, xhaftx

Polecane wpisy

  • Ramka na zdjęcia

    Zrobiłam kolorową ramkę na Zośkowe zdjęcia, które można wymieniać w miarę potrzeby. Wystarczy zdjąć zabezpieczenia z tyłu ramki, wyjąć zdjęcie i włożyć kolejne

  • Ciasteczka serowe z konfiturą

    Dzisiaj prezentuję przepis na bardzo oszczędne ciasteczka serowe z konfiturą: Czasami chce się coś słodkiego a lodówce prawie pustka. Niektórzy nie mogą jeść

  • Muzykujące żaby

    Muzykujące żaby przysiadły ze swoimi instrumentami na okładkach zeszytu i notesu. Grajek w niebieskim mundurku pilnuje ich, żeby ładnie grały.

Komentarze
2011/08/29 14:51:08
bardzo dziękuję za ten wzorek. skorzystam na pewno. design jest świetny! x x x