Dzisiaj coś do jedzenia i picia

Dzisiaj każdego gościa, który zajrzy na bloga, częstuję spaghetti z lampką wina, a potem podaję smaczną kawę.

bc

Schematy opracowałam jakiś czas temu i właśnie odgrzebałam w zakamarkach mojego komputera.

http://haft.blox.pl/resource/spaghetti_xhafx_projekt.pdf

http://haft.blox.pl/resource/winexhaftx_projekt.pdf

http://haft.blox.pl/resource/coffee_xhaftx_projekt.pdf

cb-1

c-b3

 cb-2

poniedziałek, 20 lipca 2009, xhaftx

Polecane wpisy

  • Ramka na zdjęcia

    Zrobiłam kolorową ramkę na Zośkowe zdjęcia, które można wymieniać w miarę potrzeby. Wystarczy zdjąć zabezpieczenia z tyłu ramki, wyjąć zdjęcie i włożyć kolejne

  • Ciasteczka serowe z konfiturą

    Dzisiaj prezentuję przepis na bardzo oszczędne ciasteczka serowe z konfiturą: Czasami chce się coś słodkiego a lodówce prawie pustka. Niektórzy nie mogą jeść

  • Muzykujące żaby

    Muzykujące żaby przysiadły ze swoimi instrumentami na okładkach zeszytu i notesu. Grajek w niebieskim mundurku pilnuje ich, żeby ładnie grały.